Sunday, October 4, 2015

JEREBU VS BLOGGER

5/10/2015
11:19 am

Assalamualaikum
Hari ini saya terpanggil untuk menulis kembali blog yang saya kira sudah lama bersawang. Mana taknya last menulis tahun lepas. Bayangkan dalam tempoh itu macam-macam perkara yang terjadi. Ada perkara yang tidak dan ada yang cukup menggembirakan hati.

Cuma yang bezanya anak saya masih ada 4 (En. Abah tak mahu tambah) dan semuanya sudah makin gemuk dan sihat. Apa yang berubah, saya kini tidak lagi menerajui majalah Pengantin, tetapi diberi tanggungjawab mengemudi majalah Dara.com. Bagi saya pertukaran ini bagus dan saya terima dengan begitu positif sekali.

Isu pertama bersama majalah Dara.com..cantikkann...

Satu lagu yang berubah ialah saya juga kini mencuba satu cabang bisnes iaitu secara online. Dengan menggunakan label Sindora, saya mula menjual Flared Skirt. kenapa memilih skirt sebab saya memang suka dengan OOTD ini. Bagi saya ia senang untuk mix & match dengan blaus atau apa juga kemeja. Saya juga sebenarnya tidak sangka akan terbabit dalam dunia bisnes ini biarpun secara online. Tetapi saya akhirnya bangga dapat menghasilkan produk dan label sendiri. Jangan lupa ye untuk follow dan like di laman sosial pada nama sindoraofficial.



Pilihan warna yang menarik, biru, hitam atau purlple. Flared skirt dibawah label Sindora...

 Oh ye, hari ini dan beberapa hari lalu, rata-rata bercerita pasal jerebu. saya juga sebenarnya hari ini tidak berapa sihat. Kepala terasa berat dan seperti mahu tidur sahaja sepanjang masa. Namun kekangan kerja menyebabkan saya terus berada di sini.

Sebenarnya saya tadi hanya google2, entah macm mana saya terklik pada www.blogger.com. Wow! saya seperti tidak percaya blog saya ini yang tidak pernah saya update untuk beberapa ketika ini sudah mempunyai bilangan pengunjung mencecah 10k. Eh! Biar betul, macam tak percaya kan...mungkin ada antara tulisan saya yang menarik minat orang luar untuk membaca dan berkongsi apa yang saya tulis.

Itu juga antara semangat untuk saya kembali menulis. Moga selepas ini saya semakin rajin untuk menulis. sebenarnya saya memang suka menulis dalam erti kata...tulis apa sahaja yang terlintas di hati.


Mama Reen
5/10/2015
11:29 am

No comments:

Post a Comment